grym syster!




Idag när jag skulle kolla min blogg var något anorlunda, den var skit snygg!

Igår började min goa syster pyssla lite med den. Hon är otrolig! Så fin den är, och ännu är den ej färdig.
Tack, tack, tack lillasyster!

Det
var som sagt ett tag sedan jag skrev, har börjat ett inlägg varje dag nästan men det kommer saker i kläm.Det tar faktiskt ganska lång tid att få ihop ett hyfsat inlägg.

Men jag tänkte berätta lite om helgen som varit. Vi hade nämnligen "avslutningsfest" med fotbollen.

Klubbstugan var bokad så vi fick vara hemma hos Elin. Det var verkligen toppen att vara där, helt perfekt! De bor i ett stort hur med en stor inglasad altan där vi åt middagen.

Jag mötte upp Björken och Skopis efter jobbet. Vi handlade allt inför kvällen. Sedan åkte vi hem till Elin och fixade i ordning allt där.

Sedan runt 18:00 började folket komma. Vi hade det väldigt trevligt! Verkligen lyckat!

Helt ärligt kommer jag inte riktigt ihåg när vi åkte in till stan. Det var inte så att jag var stupfull, jag hade bara ingen tidsuppfattning längre :) Haha...

Vi dansade hela natten lång....oja!

Vi var hemma sent och jag vaknade sent, precis så det ska vara! En riktigt bra kväll.




I torsdags hade jag heminredningsparty. Lotta från jobbet var här. Det var trevligt. Så köpte jag lite mer härliga saker från Party Light. Jag har bestämt mig för att börja sälja själv. Jag älskar produkterna och ser det mest som en kul grej. Så i januari ska jag starta, ska bli spännande.


Idag på jobbet har jag vait lite seg, jag har varit det i några dagar nu. Nästan lite nere. Kan inte riktigt komma på varför. Det kan vara allt möjligt. En av sakerna är nog att jag känner av känslan saknad. Jag saknar vissa personer.


Jag saknar Josefine och allt vi brukade göra
Jag saknar pappa och att umgås med dig
Jag saknar mamma och ditt omhändertagande 
Jag saknar Titti, min underbara syster
Jag saknar Viktor, min härliga bror
Jag saknar Zantos min vackra, underbara hund

Jag saknar också dig. Du gör det svårt för mig, du får mig att sakna dig.

Jag tror att sånt här kan få en lite deppig. Men idag på jobbet pratade jag länge med en person. Vi pratade inte om något viktigt, men du fick mig att bli glad. Tänk vad enkelt det kan vara.
En person som är så stark i sig själv, sånna ser jag upp till.

Men nu ska jag ta på mig träningskläderna och strax hämtar Asken upp mig.

Det ska bli skönt att springa av sig lite energi. Är lagom mätt efter min middag. Idag bev det fläslfiké med gd sallad och pepparsås, mumma.

Ha en toppenkväll nu.
Puss&Kram

Jessica


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu får du allt berätta för mig vem denna "mystiska" man är som du saknar så!

/Syster

2009-11-16 @ 21:56:18
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: Nils

Jättefin blogg ju. Duktig syster du har :) Superfina bilder på dig.

2009-11-17 @ 08:22:34
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: felin

Therese, det är mig hon saknar.

2009-11-18 @ 15:39:15
Postat av: Lena

duktiga syster!blev ju sketfint=)

2009-11-19 @ 04:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0