Lunch.

Nu är klockan ca 12.30. Jag har gjort i ordning lite lunch. Straxska jag bege mig upp till Christiansen för att gå en långpromenad med hundarna och Therese.

I morse när jag vaknade var jag fortfarande hyfsat trött. Men jag känner mig själv... Så jag valde att ej somna om igen. Istället kokade jag upp en stor kopp te och gjorde i ordning två mackor. Tillslut satt jag i soffan omringad av mitt täcke och åt lite frukost framför TV:n.

Inte helt fel.









Nu några timmar senare är det som sagt dags för att ladda om batterierna med lite lunch.
Jag kollade vad jag hade hemma och mixade ihop lite godsaker.
Resultatet blev en äggomelett med lite tomat vid sidan om och en röra med avokado, vitkål och créme fraiche med smak av franska örter.

Det smakade mumma.

Men nu ska träningskläderna på. Ska bli väldigt skönt att gå ut en sväng. Man blir ju helt seg i huvudet av att sitta inne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0