Partylite

Tjohopp!

Idag är det älskade måndag igen, suck.
Nej, inte vara negativ, bara positiv!

Äntligen en ny vecka! :)

Idag var det väldigt lugnt på jobbet, lite för lugnt.
Efter jobbet ringer pappa.
Det var riktigt härligt att höra hans röst igem, det var ett tag sedan.

Men tyvärr kom han inte med så roliga nyheter...
Min gröna pärla till bil är som sagt inne på verkstaden, där de nya fram-lagrerna ska bytas ut.
Det var visst lite andra saker som behövdes fixas.

Och slutsumman var inte rolig ska jag säga er....
Typsikt, skit också.

Men nu så fort som möjligt ska den säljas. Självklart hade det varit skönt att ha bilen, men jag har ju ingen användning av den längre.

Efter det blev jag lite deppig. Det var ju skit väder ute och min bil bara tar pengar av mig hela tiden. Inte så kul.
Idag var också "orkar inte laga-mat-dag". Så jag bestämde mig för att köpa thai. Jag gick bort till stationen borta vid tåget där en liten thai-resturang ligger(enligt Emil är den "stor").
Jag går in och beställer. Där inne kommer jag på att de ej tar kort, så jag kilar över till en kiosk i närheten. Där inne upptäcker jag att jag ej har mitt kort med mig.

Gaaahaha... varför i detta regn måste det hända?

Så jag börjar promenera hemåt för att hämta mitt kort.  Efter det börjar jag gå mot resturangen igen, och nu regnar det mer än någonsin. Jag är lycklig.

Men men, när jag väl kommer hem byter jag om fort som sjutton till bekväma, torra kläder och äter den enormt goda thai-maten.  Mumma...

När klockan blir 18.30 hämtade Johanna upp mig. Vi skulle åka till Hotell Apple där det är möte med Partylite.
Jag ska nämnligen börja sälja deras produkter. Älskar deras grejer och känner att det hade inte varit fel med lite "extra pengar". Mötet var väldigt bra ocg givande. Träffade även Marie och Camilla från jobbet.

I morgon är jag ledig och det ska bli mycket härligt. På förmiddagen ska jag träna har jag tänkt mig, får se vad det blir. Allt hänger på vädret...

 

Jag tänker avsluta med lite bilder från i lördags. Då var jag hembjuden till Cissi som fyllde 20.

















Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har inte alls sagt att den är stor, bara att den är tillräckligt stor för att man ska kunna sitta där och äta.... Vilket du vägrade tro på när vi diskuterade det i skolan för typ tre år sen eller nått.... :D

2009-11-24 @ 16:56:09
Postat av: Anonym

2009-11-24 @ 22:18:28
Postat av: Jessica

Jag gillar att jäklas lite med dig ibland, mohaha.



2009-11-24 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0