Snacka om trötter.







Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt. Eller jo, några få saker.
Jag har jobbat och tvättat. Duktigt.
Förövrigt har jag varit väldigt trött, ovanligt trött. Idag är egentligwn min lediga dag. Jag tror att min kropp helt enkelt var inställd på det.
Men pga sjukdom på jobbet fick jag och Pernilla jobba i bageriet idag. Det var 2:a gången jag jobbade med henne.
En riktig toppentjej!
Det flöt på riktigt ordentligt och vi fick gjort en hel del.
När jag kommer hem gör jag det klart för mig själv; "Jessica, lägg dig inte ner i soffan nu, då kommer du somna på 2 sekunder".
Tänk egentligen hur ofta man "pratar" med sig själv, fast i huvudet.
Jag gör det ofta, haha. Det är bra ibland :)Det gör alla, det vet jag. Jag är inte ensam om det minsann!

När jag kommer hem börjar jag laga mat med en gång. Idagblev det kycklingsallad, snabbt och enkelt.
E
fter maten går jag igenom lite port som jag fått. Jag har precis bytt elbolag.
Nu är det lite billigare och mycket mer miljövänligt. Känns bra.
Har även kollat över Zantos försäkring igen. Han ska ha allt som går att ha, allt. Det har han alltid haft och så ska det förbli.

Jag gick och tvättade. När jag kommer upp går Christine på TV:n, han är så jäklarna bra!
Jag satte mug i soffan omlindad i min stora filt. Efter en stund känner jag att jag sitter lite obekvämt.
Så jag gör det absolut  förbjudna, jag lägger mig ner....
Jag nickar til några gåner. Sedan kollar jag på klockan och inser att det kanske är bäst att ställa den om jag somnar.

Det gjorde jag också, det gick skit fort!  När klockan ringer 40 min senare ställer jag om den.
1½ timme senare tvingar jag min trötta kropp att vakna för att hämta upp tvätten.


Men som sagt, jag gjorde några vettiga saker :)
Jag får så lätt dåligt samvete av att bara komma hem och sitta i sovvan en hel dag efter jobbet.
Men ibland får man göra så, det är ganska skönt att bara inte göra någonting.
I morgon är det dags att vara på jobber kl 6.00 igen. Sedan på kvällen är det träning, wiihooo!
Nu
jobbar jag fram till fredag, sedan är jag ledig hela helgen. På lördag är det 20-års partaj hemma hos Cissi.


Innan det är det bio som gäller, och inte vilken bio  som helst.´

NEW MOON
Fy sjutton vad jag längtar. Det var ett tag sedan och Rickard bokade biljetterna, och nu är dagen snart nära. Båda två gillar Twilight, fast jag är ett betydligt större fan än vad han är :)



Men nu måste jag sova. Måste försöka bli trött igen så att det går. Börja kolla på någon film eller något.


Kommentarer
Postat av: Goofy

Ååh häsla Cissi.

Saknar er alla super mycket nu.

Hihi vi har samma bakgrund på våra bloggar hihihi. Soulmates :P

Lova ya ! Puss

2009-11-19 @ 14:56:14
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0