1000 nålar.

 




I morse 06:40 åkte jag och pappa från Hålanda till stan. Han släppte av mig på Centralen.
Sedan tåg jag tåget hem till mig. Nör jag kom hem sov jag i 2 timmar. Klockan 10:00 tingde klockan för att jag skulle stiga upp.

Jag gjorde lite frukost och fixade mig inför jobbet.

Idag jobbade jag 12.00-19.00. Det var väldigt mycket folk, men det var ändå kul att jobba. Det var bara ett litet problem...en av våra maskiner har lagt av. Den kommer inte lagas i helgen. Så i morgon får vi se hur et går för mig och Anna :)
När jag kommer hem efter jobbet lagade jag en himmlans god middag. Den blev precis färdig till Idol som började.

I morgon börjar jag kl 06.00 och slutar 16.00. Senare på kvällen är jag hembjuden till Sunkan. Det är tjejerna från fotbollen som ska umgås lite och dricka gott. Vad jag vet ska Singstar ingå i kvällen. Jag älskar Singstar. Jobbigt att man inte riktigt är frisk, jag känner på mig att min röst kommer försvinna :)

Mer än så här blir det inte.

Jag avslutar med en otroligt bra låt från Martin Stenmarck.

 

 Martin Stenmarck - 1000 nålar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0