Fortsättning...

Jag var egentligen inte färdig med mitt förra inlägg, men Titti publicerade det när hon lånade min dator.
Iställett för att fortsätta på det förra, gör jag ett nytt :)

Nu sitter jag & Titti här i soffan och kollar på Roast På Berns. Jag gillar humorn på något sätt. Den är på gränsen till ordentligt sjuklig.
Idag var Cecilia Frode med. Och vad hände där?! Hennes mål för ikväll var förmodligen inte att "roasta" någon. Hon stod och drog en förklaring om komiker och deras publik. Efter ca 10 min kom hon i alla fall fram till att en publik som skrattar är rädd.

 

Tack hej och leverpastej.

 

Idag blev det i alla fall ingen träning för mig. Matcherna är över och min förkylning har blivit värre, så då passade jag jag på att vara hemma.

Trots vila och mycket te med honung blev det hundpromenader.
Sista promenaden tog jag bort till Lexby en sväng. På vägen hem stannade vi till vid Porthälla grusplan. Där tränade vi lite. Zantos skötte sig utmärkt!

I morgon är jag ledig, himmla skönt!
Jag har inget speciellt planerat förutom lite tvätt m.m.
Det är ändå ganska skönt att ha det så.

Idag har man i alla fall jobbat också. Idag var vi många inne på begeriet. Jag, Christer, Johanna och två praktikanter.
Dagen gick väldigt fort. Efter jobbet kom Rickard och Zantos för att möta mig.
Man blir så himmla glad av att mötas av en super glad hund. Så skulle man ha det varje dag!
Men planen för veckan är att ha Zantos här tills på fredag. Då åker vi ut till Hålanda.
Jag är ledig, kan gå ut. Men känner inte för det.
Jag tror jag har tappat det.

Fast jag har ändå lovat mig själv att inte "gå ut" så som jag gjorde för ca 6 mån sedan. Varannan helg då jag ej jobbade gick man ut. Det blir både dyrt och onyttigt.
Men det är skoj, men ibland lite överskattat.

Ne, nu är jag negativ. Att gå ut kan ju vara ruskigt skoj!

Innan läggdags ska ni få njuta av lite härliga, underbara klänningar från Asos.









Lovley...


God natt

Sov gott och dröm härliga drömmar

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: Juffi

Det ar sa harligt att du har en blogg sa ,an far veta lite vad du gor. Saknar dig super duper men kommer snart hem. Lovar!

2009-10-23 @ 13:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0