Fullt upp

Tjabba!
Det blir ett mega snabbt inlägg. om 20 min ska jag och Sunkan möta Asken, så åker vi med henne upp till Vallen.

Idag är sista seriamatchen och den är otroligt viktig. Jag har haft lite problem med min jobbtid idag. Det är min jobbhelg.

Men det löste sig in i det sista tack vare otroligt snälla personer på jobbet!  

Matchen börjar 13.00 borta mot Näset.
Sedan idag kl 16.15 ska jag ta bussen med Evelina till Korsvägen. Där ska vi möte en massa jobbakompisar och så ska vi äta middag på Taras tillsammans. Efter det ska vi allihopa gå på Ladies Night. Vi har nämnligen vunnit biljetter på jobbet til denna goa kväll. Det ska bli himmla trevligt!

Lite segt dock att jag sla jobba i morgon. Men det är ändå värt det :)



Jag hoppas verkligen jag hinner med allting bara, att allt tajmar perfekt :)

Men nu måste jag fixa det sista som ska packas i träningsväskan innan hag beger mig! I morgon skriver jag om allt som hänt.

Ha en härlig helg!

Puss&Kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0