Ge mig kraft, eller något....

Min kropp, den vill inte sammarbeta. Idag gick jag upp 05.00, var på jobbet 06.00. Det var en toppendag på jobbet, vi hade skoj som vanligt :)

Efter jobbet gick jag till Indiska. Där kollade jag på gardiner. Hittade några fina. I morgon är det 20% på allt i Allum. Jag ska förmodligen köpa dom då.
Sedan gick jag ner till jobbet igen för att handla. Det blev en hel del, skit tungt. Jag visste inte vad jag skulle laga för mat. Så stod Maggan i maxi-käket och gjorde en jätte god rotfruktsgryta med bulgur, så det fick det bli!

Jag har även lagt undan ett par skor till i morgon :)

Jag kommer hem, packar upp och börjar laga mat. Maten blev super god och man blev lagom mätt och belåten. Sedan efter maten blir det som om någon trycker på en "OFF" knapp. Jag blir helt slut.
Jag diskar och sedan tänker jag "Jag lägger mig ner lite i soffan".

2 sek senare har jag somnat...

Problemet är att jag är sjuk. Jag har varit ordentligt förkyld i 1½ vecka nu. Inga träningar har det blivit. I helgen har jag som sagt varit ledig och tog det väldigt lugnt, eftersom jag ville bli frisk.
Det blev nästan bara värre...
Nu har jag fått ont i halsen också.
Så det blev ingen träning idag heller, skit.

Min arbetsplats är väl inte det bästa att vara på när man hostar och harklar sig hela tiden. Häromdagen när jag skulle ta en order för morgondagen började jag hosta, och det höll på länge. Tillslut blev jag jätte hes. Typiskt.

Men min helg var i alla fall perfekt, trotts förkylning. Det var kul att se hundarna träffas igen. De hade trotts alt inte sett varandra på 1 vecka.
När man ser Zantos springa på ängarna och sträcka ut ordentligt, finns det ingen bättre plats än Hålanda för honom.
Det är bara jobbigt att man kanske inte kommer se honom så ofta.
Helst vill jag åka upp 1 gång i veckan, men det kanske inte alltid går.

Jag är mest rädd att han kommer glömma, usch...

Men fortfarande vet han vem som är hans favorit :)

Men åter till tröttheten.
Jag måste bli frisk. Så fort man kommer ner i varv blir min kropp helt slut, jag låter som en gamling haha.
Så nu siktar jag på att bli frisk!

I morgon är jag ledig. På dagen har jag lite saker planerat. Bland annat att åka till IKEA. Ska bli toppen:)

Jag ska kolla på hyllor, lampa till hallen, köksmatta,små hyllor till toaletten,  ramar, pläd och lite till.  

Just nu har jag en tunn kall pläd. Jag är ute efter en stor och varm :)

Men nu ska jag titta på film och bara ta det lugnt.
Kommer säkeligen somna inom 5 sek.

God natt
Sov gott och dröm härliga drömmar.
Puss&Kram Jessica

Föresten!!!

Den 4 november kommer min kära vän Therese hem! Yeah!

Och Jossan, vad glad jag blev att du gillade inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Ove Nordström

Va roligt de e att läsa dina inlägg...........

2009-10-27 @ 17:59:53
Postat av: Jessica

Tack Morfar!



Jag tycker också att det är skoj att ni följer den :)

2009-10-28 @ 23:09:16
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0