I´m back!

Jag vet jag vet, jag har sagt detta ett antal gånger.
Men nu ska jag faktiskt börja blogga ordentligt..... igen.

Men jag hade inget internet i början, men fick det för några dagar sedan men jag har haft fullt upp.

Men nu sitter jag här, i min nya goa soffa. Det var ett måste när jag flyttade. En soffa måste jag ha med en gång eftersom folk måste kunna sitta någonstans när de hälsar på + att det är gött med en soffa.

Det blev en mörkgrå divansoffa. Den passade perfekt till rummet :)

Natten till lördag följde Viktor och Rickard med mig hem efter jobbet. Vi hjälptes åt att röja lite här hos mig. Det stod kartinger och skit överallt. Jag är en sån person som bara vill få allt på plats med en gång, jag klarar inte av att inte veta vart alla minsa saker är. Under tiden de fixade, lagade jag mat. Det blev spaghetti och köttfärsås, mumma!

Efter maten åkte de iväg, Viktor skulle komma tillbaka senare för att sova här eftersom han jobbade på söndagen.

Jag var uppe hela natten lång för att få ordning på allt, och det tog tid vill jag lova. Framförallt alla kläder, usch så mycket. Men det är gått om förvaringsutrymmen här , så det löste sig riktigt bra.
Det var riktigt myisgt att börja röja. TV:n och datorn höll mig sällskap. Överallt hade jag tända ljus, myspys.
Sedan runt 02.00 när Viktor kom hem var allt i sin ordning, allt.

"Men shit Jessie, har du verkligen fått undan allt? Det blev ju jätte bra"

:)

Men nu är det såhär. Lägenheten är i fint skick, men de ska ändå måla om tak + väggar.
Jag ska till Partillebo och välja tapeter, jag jobbar så dumt denna veckan bara, får lösa det.

Men allt är på sån plats, ochså fort de målat färdigt ska hyllor upp, kommer bli riktigt fint!

Jag hade tänkt föra över lite bilder från mobilen som jag tagit på lägenheten, men så hittar jag ej sladden. Den är förmodligen kvar i Hålanda.
Men Titti hade ju tagit lite bilder då hon var här, inga bra bilder, men men. Här är dom i alla fall






Bara två bilder, men fler kommer!

Annars idag har jag jobbat. Efter jobbet handlade jag sushi, orkade ej laga mat idag. Billigt och bra för den delen!

Sedan hem, duscha, äta mat och kolla på repris av Grey´s samtidigt. Sedan gick jag bort till Sunkan där vi var några tjejer från laget som träffades innan vi skulle bowla.
kl 20.00 träffades vi alla för att bowla, vi hade skit skoj!

Nu ska jag krypa ner i min stora goa säng för att läsa lite innan jag ska nana...




Sov gott & dröm härliga drömmar

Puss&Kram

Jessica


Kommentarer
Postat av: bubbi

gud vad fint det ser ut jessica, lite avvis är jag allt!!!

2009-10-08 @ 00:21:15
Postat av: Nils

Lägenheten ser ju jättefin ut :) Ser fram emot fler bilder. Kram kram.

2009-10-08 @ 08:44:23
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: Emil

Ser ut som en riktigt bra lägenhet ju.... Kul att du fick den och härligt att du börjar få ordning på grejerna så du kan ÄNTLIGEN bjuda mig på middan du har lovat mig, förresten vad hände med ölen vi skulle ta? Puss

2009-10-08 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0