Inget fredagsmys för mig idag.

Nej, inte idag. Jag ska ha fredagsmys i morgon istället :)

Idag jobbade jag i kassan, min "sista" schema lagde tid i kassan på väldigt länge. Nu på måndag börjar mitt nya schema på bageriet, ska bli skoj!

Jag trodde jag slutade 17.00 idag, så jag packade min träningsväska. Jag hade nämnligen match idag och hade då behövt åka direkt efter jobbet.
Men så var det ej! Nej nej...
Jag slutade 14.00, Lovley!

Så jag begav mig hem till mig, lagade lite middag och sedan kröp jag ner i soffan och somnade i 1 tim. Det var så härligt!

Sedan gjorde jag lite tråkiga "måsten". Städa, plocka undan och sånt. Men det måste göras.

Sedan åkte jag med Sunkan upp till Vallen. Vi hade borta match mot Lindome, de ligger 2:a. Vi förlorade...

Så, nu pratar vi inte mer om det.

Igår hade jag i alla fall jätte trevligt hos Johanna Wallin! Hon hade bjudit mig och massa andra goa tjejer på middag. Hon och en kompis ska flytta till London, så det var en typ av avskedsmiddag.
Det var väldigt trevligt, hade velat stanna längre, men jag skulle som sagt jobba.

Jag köpte en "brunch"-bok till Johanna. Hon älskar nämnligen brunch, så boken passade henne utmärkt!

Nu har jag druckit upp min lilla "protein"-smoothie som jag gjorde efter jag kom hem, smakade jäklarns gott!
Så nu sitter jag här i sängen, jag är frusen som sjutton. Det var väldigt kallt att spela match idag.
I morgon jobbar jag 06.00-14.00 i begeriet. Efter jobbet sticker jag direkt ut till mitt älskade Hålanda.
Då ska jag mysa ordentligt. Det har varit fullt upp det senaste tiden, så det ska bli skönt med lite frisk luft och att bli omhändertagen av familjen. Saknar dom. Men mest av allt saknar jag min lurviga ögonsten Zantos.

Nu måste jag verkligen nana, klockan ringer tidigt. Det blir inte mycket sömn. Men ska försöka sova lite när jag kommit hem i morgon i systers mysiga säng.
Hon sov föresten här inatt :)
Jag kan säga att det är inte många gånger jag sovit själv här, så det blir lite tomt när man väl gör det :)

Ne nu får jag sluta skriva, dags att krypa under mitt varma duntäcke, älskar mitt duntäcke...
I morgon kladdar jag nog lite mer här, skriver lite roligare saker.

Tack föresten tiller som kommenterat kring lägenheten, ska fixa bättre kort :)

Godnatt
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0