Ladies Night



Jag har ju glömt att skriva om Ladies Night som jag var på för 1½ vecka sedan.
Vi var som sagt några på jobbet som vunnit biljetter.

kl 17.00 träffades vi alla på Taras för att äta god middag och dricka gott.
19.30 skulle vi vara vid scandinavium. Där skulle det ske en "överaskning".

Precis innan vi gick in berättade Camilla att vi skulle få träffa killarna backstage, wihoo!

I år består trion av Martin Stenmarck, Andreas Johnson & Mikael Tornving.
De gästas också av biffen Magnus Samuelsson.

Vi skulle möta dem i ett rum.
Vi gick in och väntade. Vi var ca 15 stycken tror jag. Där stod vi och bara såg lite nervösa ut, haha.
När de kommer in upptäcker jag en sak med en gång, de är snyggare i verkligheten....

Oja!

De var också enormt trevliga. De kramade och hälsade på oss och sedan fick vi prata lite med dom, ställa frågor m.m.
Innan de gick tog vi ett gruppkort. Det måste jag få tag på.... Jag vet att ett sitter på kontoret på jobbet.
När klockan närmade sig 21.00 var det dags för showen.
Den var otroligt bra! Jag var riktigt nöjd! Vi alla brudar i publiken fick se en hel del snygga kroppar, me like.

Vi bestämde oss för att gå ett gäng nästa år igen.

Här är en av mina favorit scener, Dirty Dancing.

Publiken har röstat fram det som avslutningsnummer enligt Mikael.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0