Mama, I´l coming home.

Jag gillar att komma hem till Hålanda.
Det är som att checka in på hotell, och hotell tycker vi alla om.

Jag får kärlek i mängder, färdiglagad mat och träffar några av mina favorit personer här på jorden. Det är toppen!
Ikväll åkte jag hem till Hålanda, är fortfarande sjuk och ledig i morgon.

Efter att vi kollat på Grey´s Anatomy frågar mamma om jag vill ha lite kvällsmat. "Jag borde inte äta nu, men okej för denna gången då" Haha, det gamla tänket.

En stund senare står detta på köksbänken...
Lovley...

En utsökt äggmacka. det var himmlans god ska jag säga er.

Efter mackan däger mamma: "Men Jessica, du är inte mer hungrig då? Det finns färdig middagsmat också. "Jamie Oliver"-gryta, ugnsbakad lax och kycklinggryta"

Se detta som hotellets meny. 3 varma rätter att välja mellan.
"Jamie Oliver"-grytan är en välsigt god gryta som mamma gör ibland, smakar utsökt.
De två andra rätterna hade vi fått från Erik. De hade haft mat över från resturangen idag.

Jag var så mätt och valde dock att inte äta mer, det är ju en dag i morgon också.





Jag gillar helt enkelt att komma hem till Hålanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0