Avkedsmiddag hos Christiansen

Tjabba

Här sitter jag hemma hos Christiansen, vid deras middagsbord. Therese håller på med efterrätten för kvällens middag. Hemmagjord glass med daim som serveras med varma bär. Asså It sounds like heaven!

Idag min snälla chef Therese så snäll att hon lät mig sluta 1½ timme tidigare. SÅ då mötte jag upp Therese och Frida i affären. Och nu är vi här.

Jag är dock helt seg i hövvet. Jag väcktes som sagt inatt av att lillebror Viktor ringde ca 02.00.
"Hej Jessie!!! Du vad heter den låten jag nynnade på hela dagen igår?"

"Men vad sjuttooooon Viktor! Jag sover, det bore du också göra istället för attvara uppe och dricka öl!"
Kokko unge...


Ska passa på att det lite lugnt innan middagen ska börjas göra i ordning.

Sedan ikväll ska vi ut en liten sväng, vi vet ej vart ännu. Vi ska välja något ställe där vi mest ska sitta och tjöta och dricka gott.

Men nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0