Dirty Dancing

"Nobody puts baby in the corner"

Ingen!

Som sagt, tittade precis färdigt på en riktig klassiker Dirty Dancing.
Den är så bra, så bra.

Men som jag sagt många gånger förr... kärleksfilmer är inte bra för hjärtat. Inte mitt hjärta. Fast jag klarar dom bättre nu, det var värre för ett tag sedan.

Jag lovade som sagt att skriva ett ordentligt inlägg.
Men tiden flöööög iväg och nu måste jag sova. Jag drog ut på allting idag på kvällen, och helt plötsligt var klockan 22. Jag duschade lääääänge. Ni skulle hört hur fint jag sjöng! Laptopen fick stå på toaletten med min bästa "Spotify-lista".

Det var magiskt så fint jag sjöng!

Hehe, eller inte.

Men nu ska jag lägga mig när under täcket och läsa lite innan sömn. Jag har verkligen skärpt till mig med detta. Jag lovade mig själv att försöka läsa innan jag somnade istället för att somna till TV:n. Enligt några studier någonstans så sa det att man somnar bättre om man läser en bok, istället för att somna till TV:n.

Och jag gillar att läsa, så det var änna värt ett försök!

Och här är jag nu, med min nya goda vana. Och jag somnar toppen! Tillslut blir huvudet helt slut av all läsning :)

Jag måste bara lyckas flytta Pepsi, han har däckat här med huvudet i mitt knä.
I morse runt 6 vaknade jag av att han hoppade upp i sängen och la sig "rygg mott rygg" med mig. Där sov han till jag gick upp, runt 9.
Lille söte Pepsi, eller han är egentligen nästan som en "medelstor" hund, men han känns så liten eftersom Zantos är så stor.


Ne, nu ska det nanas. I morgon jobbar på special.
Kom förbi och säg hej om ni inte har något bättre för er vettja! Haha.


Sov sött och dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: Josefine

I love that movie.

Love you !

2009-09-22 @ 10:18:25
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0