Fullt ös!

Hej hopp!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Det har varit fullt upp och jag sov inte hemma i torsdags eftersom jag började 06.00 i bageriet. Sedan nästan direkt efter jobbat var det upp till planen för att spela match. Gick inte bra. jag var riktigt förbannad efteråt. Mest på mig själv. Kände för att sprängas lite haha.

Men nu har jag lugnat mig lite.

Idag hade jag sovmorgon. Mamma och pappa åkte tidigt, de skulle på mc tur idag.

Ikväll är jag bortbjuden till Anna, min jobbarkompis. Vi blir några fler och vet ännu inte vart vi ska ta vägen sedan. Vi har pratat om bowling och billjard. Jag tycker bara det ska bli skönt att utnyttja sin lediga tid :)

Innan jag åker dit idag ska jag slipa lite på min stol i garaget :) Ska få hjälp av Titti.

Men strax är mina ägg färdiga och efter jag ätit dom ska jag och Titti ta bilen till Ale centrum för att handla lite. Jag ska bland annat in till systemet. Sedan ska även in i några kläd/sko-affärer.

Mer än så här hinner jag inte skriva nu. Kanske mer sedan :)



Ha en toppen lördag nu!
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0