Ice cream is the shit!

 





Vad gör man om man är helt själv hemma en lörsdags kväll. Jag kan inte gå ut, eftersom jag jobbar tidigt i morgon.
Istället blir det en "latis-kväll" hemma. Och vad behöver man då? ICE CREAM.
Jag är förövrigt mycket förtjust i Ben & Jerry´s. Men idag ville jag testa något nytt. Så jag köpte ICA´s glass. De är lika stora. Jag tog någon typ av chocklad smak, mumma!



Här är min nuvarande favorit i glass världen.

Ben & Jerry´s - New York Super Fudge Chunk

Himmelsk. Inte smakat ännu? Gör det...


Idag har jag förövrigt inte gjort så mycket, bara jobbat.
Jag skulle som sagt lägga in lite bilder på saker som jag köpte igår, men upptäckte att min syster har tagit med sig kameran. Typiskt.

Men jag kan ju berätta att jag köpte en "mjukis" laptop fodral, i färgen turkos. Sedan köpte jag även en liten "pilkorg" som jag ska ha inne i mitt badrum. Jag lyckas nämnligen alltid sprida ut hårnålar och sånt överallt. Därför ska jag ha lite "förvaringar" lite överallt där all "småskit" kan ligga :)

Sedan var vi även i färghandeln där jag valde ut en färg som jag ska måla min gamla trästol i. Den blev en superfin turkos färg. Jag ska antingen ha stolen i hallen eller vid min säng. Så ska jag köpa en fin kudde till den också :)

Nu ska jag krypa ner med en filt i soffan med mina nya glass och kolla på någon bra film innan det ska nanas.

 Som avslutning får ni en härlig balad från Beyoncé. Jag vet inte varför jag inte bloggat om den innan, den är ljuvlig.

Beyoncé - Ave Maria




Sov sött och dröm härliga drömmar

Puss&Kram

Jessica


Kommentarer
Postat av: Nils

Hade inte hört den låten med just Beyoncé innan.. så fin. Den låten är nog fin med vem som helst men hon gjorde den GRYMT bra. Tack för det :)

Kram!

2009-09-20 @ 20:26:51
URL: http://www.annasmyckeform.se
Postat av: Jessica

Visst är den bra. Helt ljuvlig!

Kul att du tyckte om den :)

2009-09-22 @ 01:21:59
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0