Sex, sexigt & .... osexigt?

Min stora fråga idag.

Vad är egentligen sexigt, och vad är inte sexigt?

Just nu sitter Jag nerkrupen i soffan. Pepsi ligger här bredvid mig och Zantos framför TV:n. Viktor är uppe på sitt rum och skriker fula ord när han sitter vid datorn och spelar.

Mina kära föräldrar är på kräftskiva.
Den här helgen har jag sett fram emot hela veckan. Idag jobbade jag 09.30-18.30 på special. Dagen kändes väldigt lång eftersom jag bara ville HEM.

Häromdagen fick jag en härlig kommentar här på bloggen från Emil. Jäkla skit att lilla Hålanda ligger så långt bort och att bussarna inte tajmar min hemgång.
Kag hade gärna hängt med ut på några öl, men som sagt är jag tvungen att vara hemma tidigt i morgon.

Men om 2 veckor ska jag försöka få med honom ut :)

Idag när jag kom hem tog jag ut hundarna på promenad. Nu är det jäkla mörkret här igen, så det var svart när jag gick ut. Lite läskigt. Det är mycket älg här omkring också, usch. Zantos jagade en älg kalv häromdagen. Det var full fart tills kalven hittade sin mamma, då började Zantos hjärna tänka till och han sprang därifrån. "Duktig" vovve....

Alldeles strax ska jag mysa till det här i soffan med ost och kex och lite gott te. Jag ska kolla på den omtalade filmen Seven Pounds. Jag diggar verkligen Will Smith, han är helt otrolig i varje film.
Jag ska säga er en sak, denna kvällen känns som lyx. Det är lyxigt att "bara vara". Det är lyx med ledig tid.

I morgon ska mamma och pappa iväg på förmiddagen. Jag ska till stallet i morgon bitti. Jag ska hinna med lite andra saker under dagen, så jag tar stallet så tidigt som möjligt. Det ska faktiskt bli härligt med en tidig ridtur.

Men nu ska jag åter igen återgå till mitt spännande santalsämne, sex. Fast det är inte själva "sexet" som det handlar om, utan hur man tolkar ordet sexigt.
Här är nämnligen några videos på olika människor. Är det här hur vi/dom tolkar sexigt? Upp till bevis. Vissa presterar bättre än andra enligt mig....

 Eller vad tycker ni?

 Sandra Dahlberg - Ta på mig

Suck. Lite desperat? Jag har inte hört något från Sandra sedan hon var med i melodifestivalen. Så dyker lilla söta samdra upp såhär. Hon försöker vara så sexig, att hon till slut er osexig ut.





Shakira - She wolf

Enligt mig är Shakira en av värdlens sexigaste kvinnor!



Regina Lund - Jag är osynlig

Denna videon är lite tyngre. I den riktiga videon är inget cencuerat, allting syns tydligt.



Pet Shop Boys - Being boring

Läste att denna videon är en av de sexigaste. Njaa.



Lady Gaga - Love game

Hon är anorlunda, kul och enligt många vädligt sexy!
Hennes videos sticker ut från mängden, det är mycket "sex".
Hon är helgrym.

Nu blir det film.
Komentera gärna vad ni tycker :)

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0