Snart flyttas det!

Wiiiihooo!

Nu på torsdag är det äntligen dags.
Jag ska flytta in till min lya!

Jag kan inte riktigt fatta det ännu, att jag fick lägenheten :)

Det är som sagt en 1:a på 40 kvadrat som ligger mitt i Partille C. Det tar ca 5 min att gå till jobbet, Allum och bussterminalen. Sweeet!

Jag har haft fullt upp nu varje eftermiddag efter jag kört hem från jobbet med saker som rör flytten. På torsdag är jag i alla fall ledig, det är ju skönt!

Idag var jag föresten i begariet, jobbade med Johanna. Det var himmlans trevligt!

Nu ska jag nana, i morgon blir det jobb på special :)
Ska skriva mer om lägenheten och sånt i morgon.

Sov underbart
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0