TID köpes tack!

Köpes: Tid

Japp, så är det. Jag finner ingen tid! Den bara susar förbi. En dag försvinner på bara några timmar. Jag skulle vilja köpa lite mer tid.

Dessa två senaste veckorna har varit helt galna. Jag har inte ens haft tid att sitta en liten, liten stund vid datorn. Har som sagt ej bloggat på ett tag...

Men nu lägger jag 5 min på detta, medans jag äter en liten middag.

Kan beskriva min inte så roliga dag. Idag jobbade jag 8-15. Inget långt pass, men det tog kål på mig! Jag var i förbutiken hela dagen. SJUKT MYCKET FOLK.

Jag och Viktor missade 15.15 bussen. Blev nästa buss in till Centralen. Där hämtade pappa upp oss, så åkte vi till Eriks resturang. Sedan körde jag och Viktor mot Hålanda. Jag var hungrig, trött & stressad. Jag hade gjort allt för att bara få ligga i ett skönt bad i flera timmar.

Men vi skulle hem så fort som möjligt för att äta, gå ut med hundarna och jag skulle även duscha.
Nu äter jag som sagt lite mat, strax ska vi ut i PISS vädret med hundarna.
Sedan in i duschen och därefter blir det av mot Partille, igen.
Jag är tvungen att åka hem idag eftersom jag behöver kläder fäör helgen. Ska sova hos Christiansen hela helgen. Idag ska jag dit mest för att bara umgås med Therese (hon åker som sagt den 8:e) i morgon ärdet jobbet, sedan lite middag och sånt inför Thereses avresa hemma hos henne. På söndag är det jobbet igen + fördelsedags firande av mammsen.

Fullt ös!

Det ska bli skönt att någon dag inom kort, bara komma hem och inte ha några planer.
Jag längtar till ikväll, då jag äntligen kommit fram till Christiansen och myser ner mig i soffan... :)

Men men, nu åker regnstället på! Doddiewalk! Wiihooo!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Jessica. Du är bäst.

Pusspuss / Din bästa vän

2009-09-10 @ 10:43:08
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0