Typiskt.

Idag har varit en riktig skit dag vill jag säga. Allt har gått åt skogen. Mitt batteri dör strax.. så ni får en trevlig sammanfattning i kronoligisk ordning....


1. Jag har repat vår bil. Tur att ekonomin är bra denna månaden så det inte svider så mycket att betala självrisken. Mamma och pappa var hur lugna som helst, de försökte mer lugna mig. Jag visade märket direkt när jag kom hem.

2. Vi förlorade matchen. Onödigt.

3. Lillebror Viktor glömmer höra av sig att han är hemma när vi är i Partille och väntar på honom efter match.

4. En älg är bäng som springer ut precis framför bilen på vår gata. Mitt hjärta höll på att hoppa ut. ´Titti gör det inte bättre genom att skrika rätt ut.

5. Jag saknar mina vänner dagar som dessa. Det hade inte varit fel att slagga hos er inatt och bara prata ut eller bara helt enkelt kolla på film eller något...


Men när jag kom hem idag gjorde jag lite varm oboy och satta mig i soffan med min kära familj och kollade på idol, då blev jag glad :)

Nu dör datorn. Jag ska nana, jobb i morgon + direkt till match.



Fullt ös medvetslös, som man säger här i branchen.
Och som pappa sa idag, dagens visdomsord:

"Jessie, sånt e livet. Ibland kommer dessa dagarna. Det är ingen fara"

Du är för go pappa...


God natt
Hoppas ni andra haft en underbar dag i alla fall!
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: Therese

You can do it! <3

2009-09-14 @ 19:27:55
Postat av: Jessica

<3

2009-09-15 @ 23:17:28
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0