21 år.






I morgon är det 1:a maj.
Jag fyller 21 år.

21 år?! Det känns helt overkligt. Jag känner mig fortfarande som 18.
Jag tyckte om åldern 18. Det var en riktigt bra ålder och livet lekte.

Men nu är jag en rastlös 21 åring som vill göra allt möjligt här i världen, men som just nu bara står still på samma ställe.
Men om allt går som det ska så är jag inte på samma ställe så länge till.

Idag mår jag i alla fall bättre och har jobbat.
Efter jobbet lagade jag mat åt mig och Viktor.
Sedan har jag gjort lite allt möjligt här hemma, städat m.m.

I morgon bitti kl 04:10 ringer klockan. Klockan 5 börjar jag och Viktor jobba.
Han ska sova här idag, han kommer hit när som helst.

Jag har bäddat så fint åt honom på soffan. Känns lite roligt att han ska sova där medans jag har en stor 160 säng för mig själv, mohahah.
Men han har sagt att han gillar att sova på min soffa...

Det är inventering i morgon, därför börjar vi så tidigt. Vi slutar båda kl 16. Då hämtar mamma upp oss och vi ska ut till mitt älskade Hålanda. Där ska vi grilla och umgås, bara familjen.
Jag och min underbara, knasiga, härliga och galna familj.

Eftersom jag jobbar hela helgen ska jag bara ta det lugnt och fira med släckt och vänner. På söndag kommer familjen Christiansen och även farbror med familj för att fika. Jag har beställt en jättefin chokladtårta från jobbet, mumma.

Jag ser fram emot helgen. En helg med mina nära och kära. Det behöver man ibland.
Eller jag behöver det ofta...
Nästan varje dag...

hihi...för jag tycker om dom så mycket.
Jag tycker om er.

Och ni tycker om mig med.
Även om ni tycker jag är en riktig tjötröv ibland...så vet jag att ni inte kan låta bli att le åt mig när jag står där och tjötar hål i huvudet på er.
Sån är hon, den där Jessica Szanto.

Som fyller 21 i morgon.




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! det var ett himla meck för att få ihop bloggen bara tycker jag. Men nu känner jag mig rätt så nöjd :)

Grattis på födelsedagen, hoppas den blir riktigt bra.

Kramis.

2010-05-01 @ 10:56:37
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: Therese Szanto

Ja, du har rätt Jessica.

Du kan vara en riktig finne i röven, du tjötar och tjötar, när du bodde hemma så var det riktigt jobbigt.

Men när du försvann så märkte man att det var helt tyst hemma, nu hör man bara mamma när hon stickar och pappa när han äter.



Så det är jättekul när du kommer hem och tjötar, för då känns det som att du verkligen bor hemma, och är 18 underbara år.

Puss på dig och grattis :)

2010-05-01 @ 23:16:01
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0