Helg!

Nu är det äntligen helg.
Som jag har längtat efter denna...

Denna veckan har varit full av jobb, jobb, jobb.
Jag har jobbar varje dag kl 6 sedan torsdag förre veckan. Det tar på mina krafter.

Igår blev det lite extra. Jag skulle slutat 16, men hoppade in lite på special mellan 15-17.30.
Jag blev lite sen till samlingen som skulle varit 17.30. Jag kom strax efter 18, tack vare att Marlen hämtade mig.
Sedan var det match. En tung match med bara 1 avbytare.
Sedan på kvällen när jag kommit hem kändes det i foten, igen....

Men på tisdag är det dags för besök hos ortopeden! Wihoo!

Idag blev det sovmorgon. Men vaknade lite då och då på morgonen. Kroppen trodde nog att jag försovit mig :)
Sedan blev det god frukost och efter det lite städning. Nu ska jag ut på powerwalk med Therese.

Ska bli skönt! Det är underbart väder!
Var och handlade förut, hade jacka på mig. Men det behövs inte :) Så nu blir det mjukisbrallor med en go tjock tröja.

Sedan ska jag hem och städa lite till. Sedan ikväll blir det lite partaj....äntligen.


Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0