Jag får väll skylla mig själv.

Inatt blev det ca 4 timmars sömn. Jag brukar inte slarva med sömnen. Men vi kollade på film hela familjen igår i Hålanda. Vi såg The Blind Side, mycket bra film!

Sedan på morgonen körde pappa oss till Centralen. Idag var det jobb mellan 6-15. En mycket seg dag, jag var för trött.

I helgen har jag i alla fall varit i Hålanda. Det var precis vad jag behövde. Vi har varit ute hela dagarna. Jag har hållt på mycket med hundarna. Vi har cyklat en hel del med dom. Zantos är väldigt lätt att ha bredvid cykeln, både lös och kopplad. Pepsi gick det också bra med, trotts att det  var första gången för honom. Även han gick att ha lös.
Han klarade till och med av att springa lös vid cykeln när det sprang en katt över vägen, inte dåligt!
Förövrigt så har vi städat mycket hemma i helgen, både ute och inne.
På söndagen var mormor och morfar hos oss större delen av dagen. Vi åt middag och fikade utomhus i solskenet, underbart.
Igår hade jag och Viktor vattenrkig, jag vann.

Idag åkte jag upp till träningen för att prata lite med tränare Ronny. Vi pratade om allt möjligt. Jag har fått nr till en läkare på Carlanderska som jag ska ringa angående min fot.

Just nu är det nersläckt här hemma hos mig. Det brinner ljus lite överallt. Jag har precis ätit lite god fruktsallad. Ska nog sova tidigt idag. I morgon ska jag upp och träna lite.












Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0