Sälen 10

Ska skriva om den resan.
Men det har inte blivit så ännu.

Sedan jag kommit hem har jag bara jobbat typ. Igår blev det ingen träning, mådde inte alls bra...
Nu är det bättre :)

I söndags var det en del att göra också.
Efter lite åkning i backen körde vi hem mot Göteborg.
Jag var trött, riktigt trött i huvudet.

Mitt tålamod började ge med dig efter 1 vecka.
Men en rolig, härlig vecka har det allt varit!

När vi efter många timmar anländer till Partille släpper jag av all packning hos Christiansen. Sedan kör jag upp till Jossan och säger hej då till henne.
Efter det hämtar jag Viktor. Vi stannar till och tankar upp bilen.
Sedan kör vi ut till Hålanda.

Där möter jag min älskade familj.
Och mina hundar, älskade varelser.
Zantos, min duktiga Zantos.
De var trötta och utslagna. De hade varit iväg hela dagen och fått springa av sig ordentligt.

Sedan fick jag och Viktor mat. Mamma hade tillagat anka, mumma!
Tillslut kom jag i säng ca 23:30.
Jag kunde inte sova. Jag varså trött att det inte gick att sova, haha.
Jag öppnade dörren och två lurviga varelser smyger in. 
Det hela slutar med att Zantos ligger vid mina fötter och Pepsi bredvid mig på rygg med alla tassar i vädret.
Då somnade jag hur snabbt som helst.
Det är inte kul att sova själv.

Sedan 4 timmar senare ringer klockan, det är dags att jobba.
Mamma gjorde i ordning kaffe åt oss båda. Sedan körde hon mig hela vägen till Partille. Först hem till mig så jag fick slänga av packningen och sedan till jobbet.
Bästa bästa mamma.

Men nu ska jag sova, i morgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0