Tjo!

Min löpträning idag gick sådär.
Min fot sabbade det. Den har varit svullen ett tag, och nu är det som värst. Tror det kan bero på 1 vecka i Sälen.
Den sista biten idag fick jag gå i lagom takt.

Ronny känner en kille som ska hjälpa mig med foten.
I morgon är det match, och jag hoppas banne mej att den håller då :)

Jag kan gå runt på planen kanske? :)
Gå funkar, men inte springa....

Min middagidag var supergod. Jag tog en massa grönsaker i en ugnsform bla tomat, gullök, sparris, morötter, aubergine, rödlök m.m. Jag hade även lite kycklingfileér också. Allting marinerade jag med olivolja. Sedan blev det lite salt och peppar på allting och in i ugnen en stund.
Smakade mumma.

Och även denna gången blev det en en lunchlåda till jobbet i morgon
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0