Yeah!






Idag har jag fått gjort en del.
Först jobba 6-16.
Sedan gick jag och kollade lite saker i Allum.
Efter det gick jag hem och lagade mat + matlåda.
Under tiden pratade jag med pappa i telefon. Han skulle hjälpa mig med deklarationen.
Jag skulle skaffa E-legitimation. Men det blev lite krångligt så pappa fick på något sätt "logga in" på min dator och styra den fråns hans.
Jag skulle nämnligen ändra lite saker för at fixa så jag får resersättning. Jag körde trotts allt lite mer än 9 mil per dag.
Sedan åt jag mat och slängde in en tvätt. Efter det hämtade Therese upp mig så åkte vi hem till henne.
Sedan tog vi en rask promenad med Levis. På väg hem gick jag en omväg för att öka längden på promenaden.
Idag blev det en hel del steg. Både på jobbet och hemma.
Hitills har jag gott eller tränat varje dag efter jobbet. I morgon är det match, och då blir det mycket steg :)

Det här med stegräknare är kul, det peppar mig till att gå och hålla igång. Igår blev det ca 32 000 steg tack vare fotbollsträningen. Idag blev det ca 20 000 steg :)

Nu när jag skulle gå och lägga mig i sängen upptäckte jag en rolig sak. Inatt och jag sovit på en "plackers". Det är en sån liten tandpetare med tandtråd. Haha det kunde slutat illa! Haha...

I morgon är det som sagt jobb och sedan blir det match. Efter det är vi välkomna hem till Asken för att dricka lite vin m.m. Men jag får se hur jag ska göra. Är otroligt trött efter denna veckan...
Men på lördag blir det alkohol.....sweet.

Men nu måste jag nana. Ska somna till en mysig film tänkte jag.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0