Asia trip 2010!

Ett steg närmare resan.

Boende bokat de 2 första dagarna, sweeeet!

Den 2:e januari firar de kinesisk nyår. Detta är otroligt stort där nere.
Och vet ni vad?

Detta ska firas ordentligt av oss också!
Vi 4 tjejer tillsammans med 6 andra som också är i Vietnam samtidigt.
Jag kommer inte ihåg vad stället hette, men det är "där man ska vara på nyår".
Lovley.

Idag började vi även att skriva en packlista.
Jag ska erkänna...min resfeber dyker upp lite då och då på dygnet.
För några dagar sedan var det mer jobbigt. Jag tänkte på att det är så lång tid, att lämna allt och alla.

Men nu är det bara lycka och längtan.
Mer känslan att det kommer bli skönt och  bra att lämna allt och alla.

När jag kommer tillbaka får jag se vad som händer. Jag har en plan, frågan är bara om jag är sugen att följa den eller skapa en ny.

Plan för 2011:

17 januari-15 maj

Göra min livs resa med Anna, Petra och Emma.

Sommar 2011

Komma hem och träffa min familj och mina vänner. Känslan kommer vara oslagbar!

Jag och Anna och skojat lite om att skriva upp oss på dating-sidor på nätet...haha.
Detta är inte det första jag ska göra när det gäller att söka lite kärlek mina vänner.
Men vad kan man säga....jag kan ju inte vara singel hela livet. Jakten startar då.

Höst/vinter

Plugga.
.....eller?

Vem vet, jag kanske vill resa ännu mera. Då betyder det att jag jobbar järnet hela sommaren.
Tyvärr betyder det då att jag måste fortsätta vara singel.... :)
Men man lever bara en gång ;)

Så...
Nu råknar vi ner.
34 dagar kvar.
Mycket att stå i.

-Jobba så mycket det går, pengar går alltid åt!
- Fixa lägengeten
- Allt smått kring resan packning, försäkring, planering....
-Hinna umgås med alla
- Ha stort fokus på jul och familj.
- Nyår får bli som det blir, jag skiter i vilket. Jobbar dagen efter. Festa kan jag göra på min 4 månaders långa semester.

Ja, det var nog allt.

Pirr pirr i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0