Älska snön!

Jag älskar verkligen denna vintern! Äntligen har det riktiga vintern kommit. Och nu är det enormt mycket snö.

Fick precis reda på att Titti och hennes pojkvän Tommy är insnöade i Hålanda. De hade tänkt att åka till Partille idag, haha.

Jobbet gick toppen idag. Jag jobbade ju med lilla Anna, och då är det extra skoj :)

Efter jobbet gick jag sakta men säkert upp till familjen Christiansen. Där fick jag thai-mat, mumma. Tack!
Sedan stängde jag och Therese in oss på rummet med en skål godis som jag köpt. Vi kollade lite kring SBCC och skickade mail till Blueberry om lite mer info. Sedan kollade vi på avsnitt från en ny serie. Nu har jag totalt glömt bort namnet på den, men ska återkomma med det så fort jag kan. Den var jätte mysig och jag ska fortsätta fälja den :)

Men nu ska jag sova. I morgon blir det en kort jobbdag, 6.00-13.00. Sedan är det träning 15.00-17.00. Hoppas många kan dyka upp. Jag ser fram emot att rulla lite boll i alla fall!


Natti natti.





Anna: Jag har inte glömt av dig. Inom kort kommer det finnas en länk till din hemsida :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Naa, vad du är söt du. Tack tack :)

2010-02-21 @ 21:47:52
URL: http://www.annasmyckeform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0