Eftermiddagsmys




Idag efter jobbet köpte jag med mig lite röda vindruvor hem. De är helt enormt goda just nu. Det är 2:a gången som jag köper hem det denna veckan + att jag och Anna delade på en förpackning i helgen :)

Så när klockan var strax innan 17 satt jag hemma i soffan och åt mina vindruvor och tittade på ett av mina favoritprogram, Americas Funniest Home Videos.
Jag älskar det, för det är så härligt att skratta. Det känns ganska skoj att sitta där själv och skratta.

Idag fick jag hjälp av Rickard att hämta mitt stora Party Lite paket på posten.
TACK!

Nu har precis ett program börjat som jag velat se hela kvällen, Vampire Diaries.
Det har skrivits en hel del om denna serien, och idag visar de 1:a och 2:a avsnittet.
Efter det ska jag nana.

I morgon är det jobb som vanligt mellan 6.00-16.00. Sedan ska jag och Therese C sticka ut till Hålanda.
Det känns bra att åka dit denna "lediga" helgen också.

Dags att fly Partille igen och leva lugnet där ute och träffa min underbara älskade hund.

Men nu måste jag kolla på TV:n. Jag gillar serien hitills, lite lik Twilight. Men men...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0