Glada jag!

Har precis pratat med Jossan på Skype i ca 1 timma nu. Vad glad jag blev! Det blir man av att prata med henne :)

Vi pratade om lite allt möjligt.
om 23 dagar landar jag i Florens. Jag längtar varje dag!









Annars idag har jag jobbat och efter jobbet var det möte, ett "bagerimöte".
Det gick bra :)

Sedan åkte jag hem och packade träningsväskan, och sedan blev det spinning på Sportlife med Öjersjö IF:s damer.
Lika jobbigt som vanligt, men otroligt kul!

När jag kom hem gjorde jag middag. Idag blev det smöstekt lax. Till det blev det blugur och hackad spenat som jag blandat ihop med lite tomater. Jag stekte även lite trattkantareller till detta. Det blev väldigt gott och jag blev mätt och belåten.
Jag gjorde lite extra, så det blir lunchlåda ;)


Nu ska jag nana. I morgon jobb, sedan ledig onsdag och torsdag. Gott!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ska oxå till florens fast efter ni har varit där :)

2010-02-04 @ 18:14:27
URL: http://lovelyvoice.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha Blugur :P

2010-02-09 @ 23:18:57
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0