Hur gör ni?

Nu är jag hemma från jobbet. Det var mycket att göra idag och jag var ganska trött.
Innan jag slutade idag tänkte jag lite på vad jag skulle göra när jag kom hem.

Jag är lite inne i en "svacka" nu. Jag blir jätte lätt trött när jag kommer hem från jobbet. Men jag vill inte vila en stund i soffan, för då somnar jag. Haha...
Jag är nog inte den enda som känner såhär.

Det senaste har jag valt att inte sova "middag" utan istället försöka komma i säng tidigare, det funkar ibland :)

Jag vill helst inte klaga på vädret, för jag gillar det. Men Man är ju så trött nu för tiden....

Igår kväll var väldigt mysigt. Vi var några stycken som fikade hemma i Hålanda. Mamma hade bakat jätte goda grejer!

Vad köpte jag till Titti i present då?
Hon fick en jeansjacka(så slipper hon låna min....) och ett par ljusgråa sneakers(så slipper on låna mina...).
Allt passade perfekt!

Idag var jag och köpte en ny vår/sommar-jacka. Har kollat på den ett litet tag nu. Och nu är den äntligen min! Den ska med till Florens. Enligt Jossan ska det blir ca 17+. Wihoo! Det hoppas jag!
Jossans snälla föräldrar har erbjudit sig att köra mig till flygplatsen, himmla snällt av dom!

Jag försökte hitta en bild på den, men lyckades tyvärr inte. Men men...

Nu ska jag fixa lite middag.





Grattis Tittina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0