Nej!!!

Nu närmar ju sig resan till Florens med stormsteg.
Jag känner att jag är i stort behov av att åka bort lite från vardagen.
Så jag längtar och längtar.
Jag och Jossan har redan planerat lite vad vi ska göra. Vill vara hos dig nu Goofy.Men jag har varit lite orolig för att flyget kanske ska bli inställt pga vädret. Jag har kollat vädret varje dag nu det senaste.

Men idag fick jag veta det värsta.....

Lufthansas piloter har gått ut i strejk. I strejk!
Varför just nu?....

Jag vill och hoppas verkligen att mitt flyg inte blir inställt.

Så det första jag gjorde idag när jag kom hem var att ringa Landvetter
"Hejsan mit namn är Jessica och jag ska flyga med Lufthansa den 25:e och har nu hört att de ligger i strejk. Vad är det som gäller?"

Innan killen i luren säger något så bara han skrattar. "Jadu, vilken tajming"

Det var nog inte det första samtalet kring Lufthansa han fått idag...
De sa att strejken ska enligt planerna avslutas den 24:e. Men inget är ju säkert. Så jag ska ringa Lufthansa i morgon bitti. Det ar visst ingen idé att ringa idag pga VÄLDIGT långa telefonköer.

Men jag hoppas, hoppas, hoppas....
För jag vill dit. Jag vill till Italien. Till Florens. Till Jossan.

Jag vill skratta åt helt onödiga saker. Vi ska skratta så vi får ont i magen. Vi ska prata, tjöta och fnissa.
Jag saknar dig, min bäste vän.






Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha sexig bild!

2010-02-23 @ 15:31:15
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0