Spontan besök

















































I tisdags fick jag finbesök av farbror Erik och Helen. De kom för att kika på min lilla lya.
Då frågade de om jag skulle åka med dem ut till Hålanda.

Jag har varit ledig onsdag och idag. Men jag har varit hemma i Hålanda nästan alla lediga dagar de senaste. Inte för att det är något fel på det, jag älskar ju att vara där :)

Men jag tänkte på att komma hem till mysiga Hålanda. Träffa familjen och hundarna. Att bara vara där.

Så jag åkte med. När vi kommer fram springer jag fram till mamma och kramar henne. De blir aldrig av med mig, haha.
Vi tajmade perfekt. De fanns färdig soppa och nybakade scones. Jag gillar att komma hem.

Igår varjag på promenad med hundarna. Sjukt mycket snö. Pepsi försvann nästan. Sedan skottade jag hela uppfarten eftersom mamma är förkyld, även Titti. 
Igår var det egentligen träning. Men det var nästan omöjligt att åka buss från Hålanda pga all snö. Och pappa var inte hemma förens 19.00.
Så jag fick stanna 1 natt till. Men i morse åkte jag med pappa och Viktor tidigt. Jag hoppade av vid centralen och tog bussen till Björndammen för att gymma lite.

Sedan hem och fixa lite här hemma.
13.30 mötte jag upp mina bagarvänner vid jobbet. Vi var bortbjudna till våran leverantör Norlander som vi beställer råvaror av.
Där bjöds det på information och god mat, mumms.

Nu ska jag nana, i morgon kallar jobbet kl 6.
Sedan 18.30 ska jag träffa Johanna på jobbet. Vi ska bowla med de som jobbar i bageriet på jobbet. Det är en av våra andra leverantörer (Engelhardt) som bjuder oss på bowling och middag m.m.
Himmla trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0