Uppdatering från Florens

Tjo!

Nu hinner jag skriva lite snabbt här från Florens.
Otto ringde precis och grattade Jossan. Klockan är ju nu över 00.00 och det betyder att Jossan har fyllt 21!

Hitills har min resa varit väldigt bra.
Igår och idag har vi promenerat jätte mycket runt om i Florens. Jossan har visat mig så mycket som möjligt, hon e grym.

Idag har vi gått i stan mellan 12.00-19.00. Det känns i kroppen nu. Vi avslutade dagen med en lunch uppe på en uteservering mitt i stan i solnedgången. Sedan åkte vi hem, och på vägen stannade vi till och handlade mat för middagen. Det blev skaldjur, mumma! Vi passade även på att köpa lite sprit inför morgondagens firande av Jossan.


Planen för i morgon:

I morgon på dagen ska vi åka till utsidan av stan. Sedan på kvällen Blir det middag och efter det en liten utgång. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig. Kanske en kjol som jag köpte idag :)

Men nu ska jag återgå till mitt glas vin och vi ska sätta på en film :)


Ciao!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0