En dröm.









Jag är trött och....trött.
Nu var denna jobbhelgen över för denna gången. Men i morgon är det en nya vecka med nya tag!

I helgen har jag varit hemma i Hålanda. Kände inte alls för att sitta och uggla hemma hos mig. Så jag har fått låna en av mamma och pappas bilar, så att jag kunde vara på jobbet kl 6.
Nu i helgen har jag plockat upp min jobbarkompis Anna på vägen, himmla smidigt :)

Idag slutade jag 13.00. Då köpte jag tillbehör till att göra semlor.
När jag kom hem tog jag en löprunda med pepsi medans pappa gick en sväng med Zantos.

När jag duschat och fixat mig började jag och mamma med semlorna. De blev ruskigt goda! Vaniljsemlor med vit smält blockchoklad. MUMMA.
Vi tog med dom till Erik och Helen.
Där hälsade vi även på deras nya tillskott i familjen. En Mainecoon katt som heter Bamse.

Gudomligt söt.

Sedan kom vi hem och åt middag.
Just nu är jag sjukt trött.
I morgon bitti ringer klockan 04:15. Strax innan 5.00 ska jag och pappa åka. Så släpper han av mig på centralen. Så snällt :)











Föresten...
Jag har haft en dröm länge.
En dröm jag är himmla sugen på nu.
Att köpa en motorcykel och skaffa mc-kort.

Underbart.

Vill, vill, vill....








Farbror Erik och pappa.




Pappa med sin fina Kawasaki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0