Några steg närmare drömmen...

Nu känns det på något sätt att vi har "startat".
Målet är som sagt att studera på SBCC(Santa Barbara City College).

Jag ar kollat så att det är OK att åka, till och med lägenheten.
Viktor står högst upp på listan för att hyra min lya.

Jag har kontakt med en elev som heter Ylva. Detta tack vare Patrik :)
Det är guld värt att ha kontakt med en som går på skolan.

Häromdagen pratade jag och Therese om hur mycket vi vill dit. Just nu håller vi på att kolla bostäder. Ska bli spännande :)


Jag vill dit, vill, vill, vill....
Tänk vad härligt att bara lämna gråa Sverige bakom sig ett tag och upptäcka nya platser och människor.

Så otroligt skoj!
Det är nu jag har chansen att göra sådana här saker, den får jag aldrig igen. Jag vill inte sittaoch tänka när jag är 40, "tänk om jag hade vågat åka iväg. Hur kunde jag missa chansen?"

Njaaa...så vill jag inte ha det :)


Här får ni lite smakprov från min drömskola.
















I nästa inlägg ska jag skriva lite mer om skolan, och varför vi valt att studera där.
Men nu måste jag nana.

I morgon blir det fullt ös.
6.00 jobbet.
14.00 möte på jobbet.
17.30 samling inför spinning på Sportlife.

När jag kommer hem ska jag ringa Jossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0