Vill ha

Vill ha....allt och lite till.








Jag vill ha saker som vår, bommor, grönska, plusgrader, sol, värme...
Jag är verkligen nöjd med vintern, den har varit över förväntan!
Jag är lite trött på alla som klagat på den.
Alltid ska folk klaga på något.
Men nu har vi haft våra veckor med många minusgrader och snö.

Men tänk er att vakna upp till en klarblå himmel och känna att våren är här, underbart.
Jag känner att den solen och värmen behövs nu för att få lite energi.

Lite tips på hur man kan få lite energi kanske?....

I morgon är det i alla fall torsdag, och jag är ledig. Känns bra. Jag har trotts allt en helg med jobb framför mig.
I morgon hade det faktiskt kunnat finnas en liten chans att jag skulle vara på väg till Lindvallen.
Men det fanns för lite tid för att kunna lösa mina jobbtider.

Men en sak är nu helt säker... den 25:februari sitter jag på ett flyg på väg till Florens för att hälsa på Jossan. Ska bli så himmla skoj!


Idag har jag jobbat och varit på kurs. Sedan hem och laga lite mat och efter det var det dags att åka med Sunkan och tjejerna upp till Vallen där vi skulle samlas inför träningen. Idag skulle vi spela beachvolleyboll. Vi är alltid och spelar i NRJ-Hallen. Vi hade väldigt skoj.

I morgon bitti ska jag gå en sväng till gymmet och sedan efter det ska jag hem till Johanna en stund.
På kvällen ska jag hem till en vän, där vi ska laga mat. Ska bli himmla trevligt :)

Men nu ska jag bege mig till min säng, ska läsa en stund tänkte jag. Jag är mitt uppe i 4:e "Twillight"-boken. Den är så bra, jag vill inte att den ska ta slut. Haha...

Jag skulle egentligen kunna sitta här i soffan och kolla på TV:n ett bra tag till. Men det är så skönt att krypa ner i sängen och läsa en bra bok. Runt om är det mörkt. Jag har tänt endast några få ljus, för att få en liten mysig känsla.




Jag älskar det....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0