Ge mig styrka!







Att orka 1 vecka till!

Det tar emot ordentligt att jag ska förbereda mig för läggdags redan nu.
Utanför är det härligt väder och här inne sitter jag, haha.

Jag ska titta på film nu så att jag blir trött.
I morgon kör jag 6-16. Sedan har jag hört rykten om att det kanske blir grillning?
Det hoppas jag i alla fall :)
Men det blir inte sent för mig, klockan ringer 5.00 på söndag också.

Jag räknar dagarna...
Tänk vilken känsla att packa mina saker och sticka till min lilla semesterort, och till min vovve.
Det kommer gå lång tid mellan gångerna nu. Det är inte ofta, men ibland blir det så.

Världens goaste hund, Z.
På 2:a plats kommer Peppo ;)







Min låt just nu. Den är så go!

Erik Hassle - Standing where you left me.


Erik Hassle - Standing Where You Left Me by alienhits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0