Packat & klart!



Nu har jag packat allt för morgondagen.
Vi ska nämnligen sticka till Ystad! Love, love, love Ystad!
Mysigare ställe får man leta efter.

Egentligen var allt klart för att åka till Gotland, men tyvärr blev det för lite folk nu i slutet som kunde följa med.
Men i morgon blir det mc-semester till Ystad.
Jag tror vi är 7-8 pers som åker hoj ner.
Vi ska bo hos morbror Mats och hans familj.
På väg ner ska vi stanna till på den omtalade Kiviks marknad, ska bli riktigt skoj!

Jag ser verkligen fram emot att åka långtur på hojen igen!

Annars idag har jag faktiskt testat en sak som jag aldrig gjort innan, jag har varit ute och plockat svamp!
Förra sommaren var mamma, pappa, Helene och Roger ute jättemycket.

Så idag bestämde vi oss för att ge oss ut i skogen. Jag, pappa, Helene och hundarna.
Jag tyckte det var skit skoj! Man blir helt galen tillslut, vill bara hitta mer!

Detta kommer jag hänga med på fler gånger. Perfekt om man vill komma ut i friska luften och röra på sig, för jag kan lova att det var svettigt ibland!
Vi var ute i flera timmar och på vägen hem stannade vi till vid en sjö så att hundarna fick svalka sig.
När vi kommer hem börjar pappa med middagen och tillagar en del av svampen.
Vi hittade både sommarkantareller och vanliga. Det blev några liter :)

Det blev en otroligt god middag! framförallt en välförtjänt middag efter allt slit i skogen.
Som pappa sa idag: "Det finns inga genvägar till ritkigt smörstekta knatareller"

Haha så sant så!
Men nu måste jag nana.
Sov gott och dröm härliga drömmar.




Lite sommarfika från igår


Kommentarer
Postat av: Anna

Här kommer ytterligare en sån där sida att få fler besökare ifrån: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=AnnaSmyckeform

Kram.

2010-07-21 @ 12:16:26
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: Felin

Jessie, Du är verkligen en sån vacker kvinna på den första bilden! jag diggar dig (Y)

2010-07-22 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0