Sammanfattning





Midsommar var härlig, det blev till och med ett nattdopp.

Det är riktigt tufft att stiga upp kl 5 varje morgon nu, min kropp skriker efter semester.
Men det är vara 2 veckor kvar...
Dock är det kul på jobbet, vi skrattar och har mycket trevligt tillsammans, lovley.

Igår var jag och såg tredje filmen i Twilight serien, Eclipse.
Den var underbar. Jag skulle utan problem kunna se den på bio igen.


Idag
var jag och fikade med Anna och Suzana, mycket trevligt.


Till helgen är jag ledig.
I morgon ska jag träna. Sedan på kvällen blir det förmodligen filmkväll.

På lördag ska vi åka och sola och bada någonstans.
På kvällen blir det grillning och kanske utgång. Jossan är nämnligen "huspassare", sweet.

P
å söndag ska jag och jossan fika och gå på bio, SATC 2. Myspys...


Jag hoppas på goa, soliga, underbara lediga dagar.
Nu ska jag nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0