Toppen!







Idag har varit en mycket bra dag.

Jag slutade jobbet 16.00.
Vet nu vad det betyder?....

Att det bara är 1 jobbdag kvar till semester!

Efter jobbet hämtade mamma mig. Så åkte vi ut till Bäckebol.
Där tog vi en fika.
Sedan gick vi till Mediamarkt. Där handlade jag en fin digitalkamera.
Sedan åkte mamma hem till Hålanda och jag hem till mig.

När jag kom hem började jag packa alting inför Hålanda.
Jag har till och med gjort en liten packlista!


Lite senare fick jag ett sms av Kiwi:

"Ska jag boka två eller tre biljetter ikväll?"

För vet ni en sak?
Idag bestämde jag mig för att hänga på Kiwi till Goa i November.
Jag pratade lite med mamma om alllting och hon tycker verkligen att jag ska åka.
Planen har varit att köpa kamera, en ny data(mac) och sedan börja spara inför pluggandet i Australien som jag siktar på ska bli av till våren.

Men man är bara ung en gång och om jag inte följer med kommer jag ångra mig.

"Kiwi, jag har bestämt mig nu. Du kan räkna med mig"

Så om ca 19 minuter är Kiwi hemma, och då ska hon boka 3 biljetter till Goa, Indien.
Det blir jag, Kiwi och Anna.
Lovley!
Vem vet, det kanske är fler som är sugna...
Fy sjutton vad skoj det ska bli!

Men åter till verkligheten...

I morgon ska jag glida genom hela jobbpasset på jobbet. Jag tror det kommer gå fort.
Jag jobbar med mina tjejer i morgon, alltid skoj!

Efter jobbet ska jag och pappa mötas hemma hos mig. Jag ska hämta mina saker hemma för att sedan lgga i packväskorna på pappas mc. Sedan ska vi glida hem till mitt Hålanda.

Hem till min familj, hundarna och till ledigheten. Underbart.
På Tisdag blir det mc-semester till Ystad!

Jag har mycket att se fram emot nu. Jag gillar läget.

Såhär blev föresten min vägg tillslut med alla tavlor.
De kan sitta lite snett, jag hängde upp dom snabbt för att ta kort. Nu är de raka :)






Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0