Home Sweet Home.

Sitter här vid bordet i vardagsrummet.
Rasmus och Zantos ligger i soffan och kollar på Hellboy.

De "vuxna" är borta på mc-klubben.

Så fort jag steg ur bilen här i Hålanda tog jag ett djupt andetag.

"Det är så skönt att komma ut hit pappa"

Efter en vecka med mycket jobb är det underbart att kunna fly ut hit. Här finns familj, släckt, mina hundar, lugn...ja allt jag vill ha just nu.
Idag kom mina släcktingar från Skåne hit. Vi har ätit middag och fikat.
I morgon är det dop som gäller.

Medans vi fikade idag satt jag framför mamma och hon gjorde en massa olika frisyrer på mig. Det blev en del favoriter. Kanske jag ska ha en av dom i morgon på dopet?

Idag ska jag föresten berätta om några framsteg. Inte så stora för alla men för mig är det det.
Pepsi gick nämnligen lös förbi en tomt med en massa skällande hundar idag.
Han brydde sig inte över huvudtaget, han bara tittade på mig!

Duktiga, duktiga vovve!

Nu ser jag att bilen kör upp, de är hemma.
Jag ska nana, det är en lång dag i morgon.

Sov underbart gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0