OC

Kommer ni ihåg serien OC?

Det är en serie som de flesta i min ålder kollade på.
Häromdagen lyssnade jag på musik från de olika avsnitten.
Jag gillar starkt låtarna, framförallt texterna.

Ikväll har de gått på högvarv.
Jag har perioder när jag tar fram den spellistan.
De är bara enkla, sköna låtar.

Här får ni några smakprov.
Även lite goa filmklipp.








Trailer från säsong 1




Lite bloopers









Förövrigt är jag ledig  morgon. Då ska jag in till stan en sväng. Rickard ska förmodligen med. Då ska vi öta glass :)

Sedan på eftermiddagen ska jag tvätta, tvätta jättemycket.
Jag ska tvätta sängkläder, kökshandukar, filtar m.m.

Men nu ska jag krypa ner i min härliga säng och nana djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0