Regn.




Regn, regn, regn...

Dagarna blir verkligen helt annorlunda av att det.
Man blir lite hängig, trött och har ingen vidare motivation till något. 

Så känner faktiskt jag det i alla fall. 

Igår var jag ledig. Jag tillbringade hela dagen i Hålanda. 
Efter frukost gick jag en lång härlig promenad med hundarna.
Då var det uppehåll och varmt  ute, riktigt härligt.


Pepsi skötte sig utmärkt. Han var lös nästan hela tiden.
Inkallningen funkar varje gång. Jag har även lyckats lära honom "hit"(hunden ska komma på inkallning och sätta sig på vänster sida om mig). Ibland fuskar han lite med att sitta lite fel.
Han är kul att träna med, han gillar verkligen att jobba :)

Det är lite skillnad på "kvicka" Pepsi och Zantos.
Zantos är som tjuren Ferdinand. Han är lugn och gör inget i onödan, haha.





Mina hjärtan.





I morse åkte jag med pappa tidigt.
Vi åt frukost på Erik och Helens resturang.
Pappa ställde sig och stekte ägg och bacon till oss.
Det blev en riktig dunderfrukost!



Stekt ägg, bacon, stekta tomater och lite bröd.



Strax innan 7 körde pappa mig till centralen och sedan körde han till jobbet.
När jag låser upp min dörr möts jag av ett gäng bakfulla ungdomar.
Therese hade skolavslutning igår och hon hade några klasskompisar som sov i min lägenhet.
Tyvärr var de tvugna att åka hem när jag kom eftersom jag skulle sova en stund innan jobbet.
Therese hade städat så fint innan hon gick :)

Jag kröp ner i sängen och hann sova i 3 timmar innan jag gick upp.
Idag jobbade jag 12-19.
När jag kom hem satte jag på hög musik och gick och städade samtidigt som jag sjöng högt, lovley!

Nu ska jag nana. I morgon väntar jobb 6-16. Men jag jobbar med min Favorit Anna. Vi har alltid väldigt skoj i bageriet.
Idag gick min chef Christer på semester. Medans han är borta är det jag som ska ha "ansvaret" i bageriet under 5 veckor.
Jag ska sköta fakurorna, order av råvaror m.m. Det ska bli skoj :)

För mig blir det semester v. 29, 30 och 31.
Min semester startar bra med 1 vecka på Gotland. Det är en mc-semester. Vi är ett gäng som åker.
Det ska bli underbart.


Föresten!
I morgon ska vi ha filmkväll. Vi ska se den omtalade




God natt.
Sov gott och dröm härliga drömmar.

Kommentarer
Postat av: Goof'y

Haha du får ju skriva vilken film det är vi ska se haha :D

2010-06-11 @ 23:04:25
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0