Stolt.

Just i detta ögonblick när ni läser mitt inlägg har mitt liv tagit en ny vändning.
Jag känner mig stolt. Stolt för att jag tagit detta beslutet och att jag visar ansvar.

Nu börjar ett liv med nya utmaningar. Jag kommer att ställas inför prövningar, svåra prövningar.
Tänk er en väg och den korsas. Vilket håll ska man välja? När vet jag att jag tar rätt väg?

Det är nu jag kommer få lära mig av livets misstag, att välja fel väg. För då hamnar jag på helt fel ställe.

Detta har alltid varit min dröm och mitt mål.
Nu tog jag mig äntligen "i kragen".
Framtiden ser jag som mycket ljus. Jag kommer glänsa som en solstråla i gryningen...

För jag har nämnligen köpt en cykel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0