Sunshine!

Denna veckan har varit bra.

Tisdagen var den bästa dagen. Det var mycket trevligt.
Förövrigt har denna veckan besått av jobb, fotboll och städning.

Haha låter inte alls kul...
Jag har spelat fotbolls varje dag.
Idag blev det dock inte så mycket fotboll, bara en kort stund.

Men det gör inget, för bollen ska med till Hålanda i helgen.
Vi hoppas på bra väder för då ska det banne mej spelas boll!

På lördag är det dags för dop. Därför kommer min morbror med familj upp från Ystad.
Alltså ska mina favoritkusiner tillbringa helgen i Hålanda.

Det har varit riktigt skönt att fått städat ordentligt nu i veckan.
Jag har tvättat, massor. Saker som sängkläder, handdukar, kökshanddukar m.m.
Massa vuxenpoäng!


Jag siktar i alla fall på en lugn helg, med lite träning, god mat och några glas vin.
Förhoppningsvis har vi sol och kan utnyttja dagarna till fullo!



I morgon ska jag få träffa min vovve igen. Älskade Zantos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0