Allum Awards

Igår var det middag på Trädgårn. Det så kallade Allums vårfest skulle infinna sig där. Under kvällen delades lite olika priser ut, Allum Awards.

Innan var vi några stycken hemma hos Niklas Sandell.
Det var mycket trevligt. Han hade även fixat en liten musik-tävling!

Sedan begav vi oss alla till Trädgårn där vi träffade resterande arbetskamrater.

Om jag ska vara helt ärlig så var denna "middag/fest" inte så bra som jag trodde den skulle vara.
Det var segt mellan måltiderna och allting blev väldigt sent.

Men tack vare goa glada arbetskollgor runt omkring så blev kvällen rolig ändå!
Träffade en gammal kompis där inne som serverade också = många drinkbiljetter.
Jag själv tog det lugnt med drickan, så jag hade lite presentutdelning.

När klockan började bli mycket blev det mindre och mindre folk. Jag och Viktor bestämde oss för att gå.
Han var lagom dragen.
Vi skulle över ett staket, det tog lång tid.
Sedan inne på Burger King gav jag bort all min mat till honom, för jag tappade matlusten när jag såg honom äta.




Sedan var dagens bravader över för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0