hahaha...

Hahah...kollade en snabbis oå "Dating in the dark" på kanal 5.
Ibland var det riktigt pinsmt asså!
Men var tvungen att slita mig. Ska kolla massa saker på datorn, framtida saker.
Därför är jag just nu i sängen med en stor kopp te och 2 stycken morötter.
Jag blev sjukt sugen på glass förut, sjukt sugen.

Tankarna for runt i mitt huvud.
"Det är inte så långt till affären"
"Du har ändå tränat idag, då kan du äta glass"
"Du kan ju ta en lite bättre glass, kanske light eller liknande"

Haha, jag försöker lura mig själv! Så är det jämt. "Belöningsmetoden".

Men så tänkte jag efter att den glassen jag just var sugen på var Ben & Jerry´s. Det känns lite onödigt att slänga ut 50 spänn på en tisdagskväll för glass? Det är inte heller världens nyttigaste glass...

Så jag tog mig i kragen och sket helt enkelt i glassen.
Bra Jessica Szanto!
Jag är allt lite stolt.
På helgerna kan jag gotta mig, inte på vardagar.

Nu precis innan jag jag la mig i sängen fixade jag i ordning lite i köket. Jag packade i ordning det som blivit över från middagen. Detta ska jag äta till middag i morgon eftersom det blir lite ont om tid för att laga mat. Ska nämnligen klippa mig efter jobbet och sedan är det träning.
Så tyckte jag att det var lite synd att det inte blev någon matlåda till jobbet.

Men så kom jag på att jag kunde slänga ihop en liten sallad.
Under tiden som jag kokade 2 ägg slängde jag ihop lite sallad, paprika, tomat, majs, fetaost, crabsticks och räkor i en burk. Ett av äggen skivade jag ner i salladen och det ena blir frukost i morgon innan jobbet.
Molto bene!

Sedan ringde mamma. Hon undrade om vi skulle luncha på fredag. Hon skulle ändå till Partille för att hälsa på en vännina.
Jag älskar att luncha och fika, bara så ni vet....


Men nu ska jag återgå.
Vem vet, jag kanske kommer i säng jätte tidigt idag? Lite extra sömn skadar inte, speciellt inte om klockan ringer 05.00....blä...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0