Hello Sunshine

Söndag, söndag, söndag....
Måndag, måndag, måndag....

Dessa två dagar i veckan som jag tycker minst om.

Jag tycker inte illa om hela söndagen, mest kvällen.
För vad gör man egentligen en söndagskväll?
Säkerligen kollar man på TV eller liknande. Man förbereder sig för en ny vecka.
Kanske en ny vecka på jobbet eller i skolan.

Måndagar är sådär.
Det är som att börja om på 0 igen och börja räkna till 7.

Ne usch vad deppigt.
Man ska egentligen se det positivt. Nu har vi en hel vecka med möjligheter framför oss! Vad som helst kan hända.

Så ska det låta.


Jag har i alla fall precis kommit ut ur duschen.
Idag blev det lite extra behandling. Peeling, lite ansiktsmask, hårinpackning m.m.
Nu är man redo för en ny vecka.
Idag när jag kom hem vilade jag lite på soffan. Men jag kämpade för att inte blunda.
Klockan 15 var det som sagt final i SM för A-pojkar. Min kusin Rasmus spelar i Ystad som gått till final.
Det  var en mycket bra match och Ystad tog guldet!

När jag kom hem åt jag lite middag och sedan gick jag ut och gick en sväng.
Egentligen skulle jag försöka städa lite hemma. Men jag känner verkligen inte för det. Hade ingen ork. 

 
Nu är det bara 3 dagar kvar tills Jossan kommer hem. Det ska bli riktigt skoj att se henne igen :)
Sedan på söndag är det äntligen dags att bege sig till Sälen, Hundfjället.
Jag ställer bilen hos familjen Christiansen på lördag så packar vi alla bilar och är redo på söndag.
En hel vecka i skidbacken....lovley.


Men nu ska jag fixa lite saker, sedan nana till en film.
Jag ska lägga in Tittis novell här på bloggen strax också.
Hon fick nyligen ett 1:a pris för denna i hennes skola Drottningblanka.
Den måste läsas.










Sov gott och dröm härliga drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0