Kortis.

Nu blire ett snabbt inlägg.
För egentligen orkar jag inte skriva.

Idag har jag jobbat, det var kul.
.
Sedan efter jobbet kom Walle hem till mig. Sedan åkte vi in till stan, SoHo.
Där åt vi mat och drack kaffe och pratade länge om allt möjligt.
Jag gillar Walle.

Nu kom jag hem och packade saker inför matchen i morgon och till Hålanda.

I morgon har vi samling 07.00 på Vallen.
Vi ska till Kungsbacka och möte Tölö IF.

Mamma och Zantos kommer och kollar. Zantos, zantos , zantos!

Sedan åker vi tillsammans hem till Hålanda.
Det ska bli underbart att få åka hem till min familj.





Kommentarer
Postat av: Therese Szanto

Jag får en känsla av att du&jag byter plats ibland .. humhum ..



Du åker till Hålanda och jag till Partille över helgerna (ibland)

När får jag träffa min storasyster? <3



PUSS

2010-03-13 @ 21:05:22
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillar dig med!

Hur gick matchen?

2010-03-14 @ 12:11:32
URL: http://forf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0